Halvvägs

Hela kvällen har bestått av pyssel! Nu är äntligen de blå blommorna som vi ska ha på borden klara! Nu är det "bara" att göra tio st till som ska vara vita med blått glitter. Förövrigt så känns det som att det mesta börja falla på plats inför dopet. Stressen och pressen över att det ska bli bra börjar sakta att lägga sig..

Som jag nämnde tidigare idag var vi på möte med prästen. Han var jätte trevlig! Vi gicl igenom vilka psalmer som ska sjungas, vad vi ska göra och när. Kort sagt så berättade han lite om hur dopet kommer att gå till. Han verkade lika taggad som oss och han var väldigt lätt att prata med. Känns bra och tryggt.

Bäst jag fortsätter med mina blommor så jag slipper stressa med det in i det sista! Hela lördagen ska ägnas åt bakning.. Puh.. Men oj va det kommer vara värt det när det väl är dags! Ska bli så roligt!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0