Semester sommar 2017

I väntat på att få träffa min barnmorska för efterkontrollen sitter jag och drömmer mig bort till nästa års semestern.
Tidigare år har vi alltid vetat vart vi vill åka och vad vi vill göra på semestern.
I februari 2015 bokade vi Londonresan. Redan så tidigt hade vi bestämt vad vi skulle göra och det visste vi innan vi bokade visserligen. Redan förra sommaren när vi åkte hem pratade jag om på flyget att nästa sommar (Alltså denna som har varit) så ville jag till Öland för att bada och äta jordgubbar från självplocken. Just då visste jag inte att vi bara tre månader senare skulle få veta att vi skulle bli föräldrar. Men tillbaka till ämnet.
I år när vi åkte hem från Öland så började vi prata om vad vi vill göra nästa sommar. Det går ju att hitta på mer då också eftersom Oliver kommer vara lite mer än ett år. Efter en stunds funderande kom vi inte fram till något.
 
Har någon av er något förslag på något roligt man kan göra på semestern eller vart man kan åka?
Att flyga är rätt uteslutet då jag inte vill ta med Lillfisen på flyget. Så det bör vara någonstans man kan åka med bil/båt.
 
Och ja jag vet att det är lite tidigt att börja fundera på det redan nu men jag tycker om att veta vad jag ska göra på min lediga tid och framför allt ha något att se fram emot.
 
Långe Erik - Bilden är från årets semester.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0