Andra natten i huset

Godkväll.
Jag har myst ner mig i soffan framför tv'n, ska snart dra igång nästa avsnitt av min serie. Oliver sover redan, han däckade i mitt knä när vi tittade på tv och myste.

Idag har jag inte satt min fot utanför huset. Vi har packat upp saker hela dagen! Däremot är vi nästan klara. Det är inte många lådor kvar alls att packa upp och vårt matsalsbord har flyttat från vardagsrummet till matsalen. Framsteg! En del dekorering har redan kommit fram, såsom ljushållare med röda ljus. Är riktigt nöjd hitills. Imorgon ska jag in till stan och köpa det sista jag behöver till alla fönster och bänkytor. Även nya julgardiner ska inhandlas.

Som jag nämnde tidigare var jag tvungen att kasta alla mina julsaker pga en väldigt ovälkommen liten äcklig mus.. så jag har en hel del att handla imorgon. Ljusstakar är det som står överst på listan!

Men innan vi ska till stan så ska jag och Oliver åka till stallet och träffa Filippa som ska hjälpa oss att fota Olivers julkort.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0