Babysim och montering

Gick bra att simma idag. Oliver är så duktig och positivt inställd till allt vi gör i vattnet. Han tycker om att dyka, himla roligt och det var väldigt längesen han fick en kalsup. Så fort vattnet kommer vid munnen andas han in och håller andan, även de gånger vi inte ska dyka.

Idag har han haft puffar på armarna medans han har simmat i en ström. Det tyckte han var jättekul och han sparkar så duktigt. Det är jättekul att se! Nästa gång är vår sista gång. Vi ska inte fortsätta nästa termin då det är både dyrt och jobbigt att alltid ha en tid att passa varje vecka. Vi kommer inte sluta gå dit att bada utan det gör vi när vi vill i veckorna och det passar. I veckorna har de öppet bad så då betalar man för alla som ska bada så får man simma fritt.

Minns ni att jag har berättat att jag vann ett barnkök på en facebooktävling från babyland? Köket är från kidscraft och kostar 3500 på babylands hemsida.
De senaste två timmarna har jag roat mig med att bygga ihop det köket. Helt klart enklare och tydligare beskrivning än de man får från IKEA. Än så länge har jag bara hunnit 1/5del så det kommer ta tid.. det är mycket bitar som ska sättas ihop och mängder med skruvar och jag tar upp hela köksgolvet. Ska bli roligt och se när det är klart. Då får Olivers kusin komma hit och provleka då Oliver är lite för liten för det ännu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0