Bebismys

Vi har haft en jättemysig dag. Carro och Emmy kom förut. Vi har tagit en promenad runt ån och kastat gammalt bröd till ankorna och bara pratat. 

Blev ordentligt kallt så fort solen gick ner så promenaden blev inte längre än en timme. Fikade hemma hos oss sen. 

Oliver tycker verkligen att det är jättekul att träffa Emmy. Han skrattar och försöker ta henne i händerna hela tiden. Det är så roligt att se hur hela han lyser upp. Mamma Carro är inget undantag, han flirtar hejvilt och ler mot henne hela tiden. Det är väldigt ovanligt då han normalt sett är väldigt reserverad. 

Nu sover han eftermiddag så jag och D. Ska passa på att avnjuta en hemlagad middag i lugn och ro. 

 Jag har tagit nya julbilder som jag ska visa er så fort wifit på datorn vill funka. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0