Christmas lights

Som jag nämnde igår så krånglade mitt Wifi på datorn och jag kunde inte logga in här för att visa er bilderna vi fotade igår. Oliver tycker ljusslingan som jag köpt och ska ha utomhus är så fin med alla lampor så den har ännu inte hamnat på sin plats.
 
Framförallt tycker han den är extra spännande på kvällen när det är mörkt i vardagsrummet och den är tänd. Jag brukar låta honom pilla med den sålänge jag är med i rummet och är 100% uppmärksam på att han inte börjar suga på någon lampa. Än så länge har det funkat bra.
Det är dessutom omöjligt för mig att låta bli att fota honom under tiden. Hoppas inte att han kommer att hata att bli fotad när han blir större bara för att jag fotar honom jämt nu.
 
 
 
Emma Beyond
2016-12-09 @ 08:56:06
URL: http://emmabeyond.se/

Åh vad fina kort. Hat själv försökt mig på sådana kort men de blir antingen kolsvarta eller suppersuddiga. Vad har du för trix för att på till de så bra?!

Svar: Tack :) det har jag ändrat lite inställningar på kameran men viktigaste är att barnet sitter så stilla som möjligt och att kameran sätter fokus på ljusen (efter att du fått fokusen på ljusen så kan du höja/sänka kameran dit du vill) så får du en så kort slutartid som möjligt o undviker svarta bilder. Viktigt att du själv är så stadig som möjligt på handen med så du inte skakar massor. Isf ta hjälp av ett stativ elr palla upp lite böcker :) hoppas det va till ngn hjälp :)
Angelica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0