Dagen före dopparedagen

Tror inte att jag varit inne på en enda blogg idag som inte har haft den rubriken. Haha. Just nu sitter vi i soffan framför tv'n och spelar bingolotto. Jätte mysigt! 


Tidigare idag kom min mamma, morbror och Susanne och lämnade sina julklappar och oj va mycket presenter det är! Halva vårt vardagsrum är fyllt! Det ligger mängder av småpaket runt hela granen och de är staplade på hög upp till granens grenar. Imorgon kommer min mormor och morfar med ännu fler julklappar som ska få plats. 
D.'s familj kommer på förmiddagen också. 

Jag har tänkt att jag ska filma och klippa ihop en film, kan vara kul för både oss och Oliver att se när han blir större. Jag har också köpt julklappar som vi ska ha till ett julklappsspel. Inte det traditionella utan man ska använda sig av grytvantar och tärningar. Kommer bli jätteroligt! 

Nu är det dags att kryssa på lotten. 
Ha en jättefin kväll och en god jul till er alla ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0