Det går i ett

Hej på er ! 


Hoppas ni gillade filmen jag la upp tidigare i veckan, sjäkv tycker jag den blev riktigt mysig! 
Vi har haft galet mycket att göra hela veckan. Vi skrev en lång lista i början av veckan som vi fortfarande inte är klara med och då har vi verkligen varit effektiva. Jag har jobbat varje dag 6-14 och sen har vi fortsatt med alla måsten. Vi ville ju hinna klart med lägenheten och lämna in nycklarna innan jul men det är tveksamt om vi hinner.. 

Däremot så är vi iordning på övervåningen så det känns jätte skönt! All julmat har vi också  handlat. 
D. Har varit föräldraledig hela veckan, det är därför jag har kunnat hoppa in och jobba. 
Idag är D. Ute och far så Oliver är hos min pappa under förmiddagen och senare på eftermiddagen ville hans gudföräldrar ha honom lite. De bor 28 mil ifrån oss men bor hemma hos mamma över julen, så de kommer vi passa på att spendera mycket tid med under helgen. Speciellt nu när vi inte ses så ofta. 

Förövrigt så trivs vi sååå bra i vårt radhus! Något av det bästa är att Oliver kan sova utomhus! Han sover både längre och bättre. 
Vi har en liten uteplats på baksidan, som en altan så då rullar jag dit vagnen så kan jag gå in/ut genom altandörren i vardagsrummet. Så skönt! För då kan jag städa/borra i väggar/tvätta utan att försöka vara tyst när han sover. 

Nu är min rast slut så jag ska tillbaka till köket och förbereda för maten som kommer snart. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0