Göra någon glad

Hej på er!
Oliver ligger ute i vagnen och sover i regnet så jag har passat på att fortsätta redigera hans 1års bok. Det ska bli så roligt att få hem den när den väl är klar. Men det dröjer ju några månader till innan jag kan skicka efter den. Då är det perfekt att jag kan göra lite i taget på den så man inte behöver lägga in och skriva allt som har hänt med lillfisen på ett år. Jag har planer på att göra fler böcker när han blir större men får se när denna är klar.
Den började jag på för 7 månader sen och lägger in text och bilder allteftersom något speciellt händer.
 
Idag har jag och Oliver åkt in till stan med min bror. Vi gick och tittade mest men kom hem med några påsar var iallafall. Det var så mycket folk så vi orkade inte stanna någon längre stund.. Jag tänkte gå lite senare i veckan igen när hysterin har lagt sig så man kan gå och titta i lugn och ro.
Oliver fick nya badbyxor. De vi köpte till honom när vi började babysimma i september har blivit lite små.. Hehe. Men nu har han fått nya som passar! Jag hittade också tre st tröjor till D. så jag hoppas han blir glad när han kommer hem från jobbet och ser att jag har köpt något till honom. Han som älskar överraskningar.
Själv hittade jag ett par träningsbyxor. Mina har börjat bli slitna så det kändes som att det var läge att passa på och köpa nya när det var så billigt.
 
På hemvägen stannade vi på vår favoritpizzeria här i stan. Vi äter där ganska ofta. Deras kycklingssallad är så god! Det var i stort sett det enda jag var sugen på när jag var gravid, haha!
Vi har fått en väldigt bra relation med alla som jobbar där och de vet precis vad jag vill ha i mina beställningar. Vi skrattar ofta åt det. Förra veckan var pappa där och handlade mat till honom och mig och beställde en kycklingsallad utan ärtor och majs. Han glömde säga utan tomat också men det hade de koll på för de frågade om det var till mig. Så roligt!
Så jag köpte en aladdinask till dom och slog in och lämnade idag. Tror inte de är vana vid att få julklappar av sina kunder och de blev så glada allihopa!! Det var så roligt att se.
 
Nu har D. precis kommit hem från jobbet så jag ska hjälpa honom med maten innan han åker iväg och städar ut det sista ur lägenheten. I veckan ska nycklarna till den lämnas in.
 
Jag och mitt hjärta på julaftonsmorgonen
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0