Måndag fm

Oliver har precis vaknat så vi sitter i soffan och myser.
Vi ska snart åka in till stan till D.'s syster och fota fler bilder på kusinerna.
Därefter ska vi bebissimma. Förra veckan blev det inget för vår del då Oliver och jag var så snoriga och hostiga. Ska vli roligt nu när det var 2 veckor sen vi badade. Mitt enda problem just nu är att jag måste försöka hitta våra badkläder. Vet inte exakt vart de är då vi har 5 påsar/kartonger proppfulla med kläder. Det är det enda som jag inte packat upp ännu. Tänkte ta tag i det imorgon när D. Är ledig så han kan vara med och bestämma hur vi ska organisera klädkammaren.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0