Matchande kläder mamma-barn

Något som jag verkligen vill ha är matchande kläder till mig och Oliver men det är så svårt att hitta. Lindex har en kollektion som heter"mini me" men precis som de flesta återförsäljare så finns det inte till mamma och son. Mor och dotter har jag hittat mycket till och en del i pappa och son.
Lite tråkigt att utbudet är så dåligt. Men jag har googlat väldigt mycket och scrollat en hel del på wish. Jag hittade faktiskt några fina saker som jag faktiskt klickade hem. Synd bara att leveranstiden är så lång men jag tog några storlekar större till Oliver så han säkert ska kunna använda dom när de kommer.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0