Olivers juloutfit

Ni som brukar handla på wish och vara inne på sidorna med barnkläder har säkert sett outfiten på bilden längre ner. Jag tyckte att den var så fin så jag kunde inte låta bli att beställa den! Det har tagit nästan en månad för den att hamna i min brevlåda. Den är från Kina så det är visserligen inte så konstigt att det tagit tid. Jag är så glad att den hann fram innan jul och att den kommer att passa Oliver till jul.
 
Har hört av andra som beställt från wish att man ska ta större storlekar än vad man själv/barnen har så jag gjorde det. Denna är i storlek 90 och Oliver har stl. 74 nu men jag tror inte att den kommer att vara så stor på honom.
Jag betalade cirka 60 kronor för den inklusive frakt om jag minns rätt och jag är så nöjd.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0