Sagojul på Kolmårdens djurpark

Nu är jag äntligen klar med att redigera filmen från idag! Det tog en stund då jag var ensam med Oliver fram till 19.15 när D. kom hem från jobbet. Men nu är den klar och uppe på youtube!
Det blev ingen V-logg av det, jag fegade ur med att sitta och prata framför kameran. Inte helt oväntat från min sida däremot. Men det blev en film iallafall precis som jag lovade, hade ju redan lovat D. att han skulle få se vad han missade så hade jag struntat i det hade han nog blivit lite ledsen iallafall eftersom han hade väldigt gärna velat vara med.
 
Om ni skulle vilja ha fler videos här får ni gärna klicka på gillaknappen, antingen på bloggen (det lilla hjärtat under inlägget och alla knapptryckningar är anonyma så jag ser inte vem som klickat bara att någon har klickat) ELLER gilla filmen på youtube.
 
Ha en fin kväll allesammans! ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0