Trötta efter gårdagen

Godmorgon.
Blev en lång sovmorgon idag. Tror att Oliver blev riktigt trött efter gårdagen eftersom vi var i parken i flera timmar. Skönt för mig, för jag behövde verkligen den där sovmorgonen.
D. har redan åkt till jobbet. Idag blir hans sista dag sen har han tagit föräldraledigt hela veckan så han ska vara hemma med Oliver. Har jag tur åker jag på att jobba lite. Har redan jobb inbokat torsdag och fredag. Skönt att kunna spara lite på föräldradagarna så de räcker över hela sommaren då jag har planerat att vara hemma hela sommaren så han inte behöver börja på dagis förens till hösten när han är 1,5 år.
 
Om inte det syntes på filmen igår så hade vi en jättemysig dag på Kolmården.
Jättefina lampor överallt, riktigt andades in julstämningen. Det blev väldigt kallt mot slutet men vi hade med oss varm choklad att värma oss med. Supermysigt!
 
antingen scrollar ni neråt i flödet eller så kommer ni direkt till videon om ni klickar -->Här <-- så öppnas den i ett nytt fönster.
 
Ha en fin dag allesammans ♥
 
Bild från igår när vi träffade Bamse.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0