Wifi krångel

Av någon konstig anledning så vägrar wifi fungera på datorn och jag har fotat fler bilder under kvällen som jag ville visa er. D. Är i stockholm och kommer inte hem förens imorgon och kan hjälpa mig. Det konstiga är att wifi't på telefonen funkar lika bra som vanligt..

Vi har haft en lugn dag och mest bara myst. Mitt på dagen tog vi en tvåtimmars promenad. Det var skönt att få komma ut lite och se något annat än väggarna i huset. Tror att Oliver höll med för han va tyst och tittafe nyfiket på allt som rörde sig runtomkring på hela promenaden.

Snart kommer min pappa och bror hit så det är bäst att jag hinner få ner Oliver i badet innan de kommer.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0