Shoppinglista

Nu sitter jag här i soffan med anteckningsblocket i knät. Jag har bara fått ner några få saker sen fick jag skrivkramp.
En hel del saker är så självklara att jag känner att jag inte behöver skriva upp dom som saker till hemmet både inredning och såna självklara saker som fryspåsar, diskmedel som man alltid behöver fylla på städskåpet med. Några saker som jag absolut inte får glömma som jag verkligen behöver till lite billigare priser då hela dopet redan kommer att kosta oss rätt mycket pengar är:
 
♦ Vita bordsdukar
♦ Blå bordslöpare
♦ Vita och blå ljus
♦ "Konfetti" i något roligt motiv, helst i blåa nyanser
♦ Tallrikar
♦ glas
♦ "glasdekorationer"
♦ blå "kakunderlägg"
♦ stora bokstäver som det står "OLIVER"
 
Det är vad jag har kommit på hitills.. Tror att jag blir lite mer inspirerad och även planerar om hur jag har tänkt mig att det ska se ut när jag väl är där. Jag hoppas att jag hittar massor roliga saker och att det inte är alldeles för mycket folk för då kommer jag inte komma hem med hälften av vad jag ska köpa. Haha, jag klarar inte av att tänka när jag trängs med så mycket folk som det brukar vara där..
 
Min söta lilla igelkott.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0