Många fina saker

Igår eftermiddag tog vi oss en ordentlig promenad till mitt jobb. Saknar att inte gå dit varje dag och umgås med världens bästa kollegor.  Även om jag älskar att vara hemma med min fina kille hela dagarna så saknar jag dom och alla knäppa saker vi hittar på. 
Blev väldigt förvånad när jag kom dit för flera stycken av dom som redan hade slutat hade stannat kvar för att få träffa oss och dessutom köpt presenter till lillkillen. 

Fina saker från "högbyflickorna"

När mamma hade slutat jobba så mötte jag upp henne så gick vi hem till henne för att fika. Fam berglund kom också och ville bebismysa lite. 
Även av dom fick vi presenter. 
Han börjar bli bortskämd vår lilla med att få så mycket fina saker av alla våra vänner och familj. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0