En mysig söndag

Oliver startade dagen redan klockan 7 imorse. D. lyckades aldrig somna om så de två gick upp så jag kunde ligga kvar och dra mig i sängen till 9.
Nu under morgonen har jag beställt mängder med bilder som vi har fotat de senaste månaderna. Finns nog inte ett enda kort som inte Oliver är med på. haha. En del är till julklappar men många är till oss också.
 
Vid 11 tiden tog vi en promenad upp till pappa för att gå tipspromenad i skogen. Lagom kallt men det var riktigt mysigt. Oliver sov ungefär hälften av tiden men skönt att han är vaken när vi är ute så han får se något annat än bara lägenheten. Ju fler intryck han får under dagen desto lättare är det att få honom att somna under eftermiddagen/natten.
 
Just nu tar D. och jag en paus. Vi har suttit och gått igenom alla papper från försäkringskassan. Försökt förstå hur de har räknat ut vissa saker och varför de har gjort på det sättet. Samt hur det borde räknas ut. Båda är så lagom irriterade just nu. Men får ringa imorgon endå.
Oliver är hemma hos morfar och busar. Skönt för honom att komma iväg och träffa andra och min pappa älskar när Oliver är där på besök.
 
En trött kille på promenad.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0