Innan det bryter ut..

Känner mig helt slut..
som jag sa tidigare i veckan så är D. Förkyld och jag håller på att bli. Det har inte riktigt brutit ut ännu.. men det har inte stoppat mig och Oliver från att hitta på massa kul!
Som jag nämnde i måndags så jobbar D. Natt enda fram till fredag morgon.
I tisdags (alltså igår) så åkte jag och Oliver in till stan och träffade Lillemor. Vi lunchade i Ingelsta och det är så skönt att kunna prata av sig med henne. Har aldrig känt en så öppen, enkel och okomplicerad människa som henne som förstår mig till 100%. Så tacksam över att vi fann varandra!

Idag åkte vi till stallet (jag, oliver och min mamma). Vi tog en promenad med oliver sovandes i barnvagnen tillsammans med hästen Zelda. Det var mysigt men blev väldigt kallt fort dock.. men en 45 min powerwalk blev det innan vi förfrys våra kinder.. oliver däremot låg nerbäddad i vagnen och led inte det minsta av blåsten.

Imorgon ska vi in till stan och fika med Carro och hennes lilla Emmy och gravida Maggan ska också vara med. Kommer bli jättemysigt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0