Snorig bebis

Oliver är jättesnorig.. genomskinligt tjockt snor som rinner hela tiden.. än så länge verkar han inte vara täppt men vi ska använda koksaltlösning och nässug på honom innan läggdags så han förhoppningsvis får lite ro så han kan sova hela natten.

Blev mycket shoppande på stan tidigare. D. Handlade julklappar till sina yngsta syskon. Själv handlade jag 2st byxor till Oliver och 2 leksaker. Vi fick presentkort på toys r us i förlossningspresent från D.'s jobbarkompisar så det var dags att utnyttja det.
Nu är vi klara med allt va julklappar heter för i år. Så skönt att slippa stressa över det hela december.

Nu ska jag gå o byta Olivers blöja sen är det dags för välling och sova.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0