Söndagen (i efterhand)

Söndagen var en jätte mysig dag, men väldigt kall!
Vi ställde klockorna på 9 och gjorde oss iordning sen åkte vi mot Linköping.
Mådde jätte illa hela vägen dit, blir så himla åksjuk när jag sitter i baksätet på små och slingriga vägar. Efter 20 minuter var vi tvungna att stanna bilen och byta plats. Känns mycket bättre när jag får köra själv än att sitta brevid.
 
Väl framme i gamla stan så mötte vi upp Cassie och hennes pojkvän Oliver.
Gick runt och tittade på alla stånden. Jättemysig stämning. Jag och D. köpte inget men var endå roligt att gå runt och titta på allt.
När vi kände oss klara var vi så frusna så vi åkte in till stan för att fika innan vi skulle bege oss hemmåt.
 

Väl hemma så har jag packat klart det mesta.. Står kartonger i de flesta rummen nu.
På torsdag ska vi vara med på besiktningen av radhuset och på fredag flyttar vi in (förutsatt att inget är fel på radhuset).
Senare på kvällen kom även Sanna med familj hit så spelade vi bingolotto. Varken jag eller D. vann något denna vecka heller.. men de vann 100 kronor på sin ena lott.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0