Personlig present till en liten

Som ni har sett använder jag ofta napphållare till min son. Jag tycker det är en fin accesoar och framförallt väldigt praktiskt! Hur ofta hamnar inte nappen på smutsiga golv i affären för att barnen spottar ut dom? Alldeles för många! Med en napphållare så gör det inte det. Jag pysslar ihop mina själv och jag beställer ifrån rundis.se då jag tycker att de har ett brett sortiment av många fina motivpärlor och andra fina träpärlor som är giftfria.
 
Jag började pärla under graviditeten och har fortsatt då jag tycker det är så roligt och resultatet blir ju så bra!
Passar perfekt som present till babyshower/födelsedag och dop.
 
Napphållaren och vagnsmycket har jag pysslat ihop och alla saker jag behövde såsom tråd, clips och pärlor är från Rundis.se De finns också på instagram @rundis.se och facebook : www.facebook.com/Rundis.se/
 
 
Detta är inlägg är i sammarbete med rundis.se
men texten i detta inlägg är mina personlig åsikter!
Zyllah
2016-10-16 @ 15:44:26
URL: http://zyllah.com/

Väldigt gulligt. Mina små syskon är inte några fan utav nappar så vår familj har väl sluppit allt, att de försvinner och dyker upp lite när som, tappa på golven/utomhus eller kaoset när man inte har en med sig som jag hört mycket om. Otroligt skönt kan jag tänka mig, men nappar är lite söta ändå. <3

Svar: Min son är inte jätte intresserad, han har väl blivit mer de senaste dagarna men tidigare använde jag det som en snygg accessoar 😂 tog ingen napp på utan stoppade bara ner änden i hans ficka 😅
Angelica

Lotta Nilsson
2016-10-16 @ 23:42:40
URL: http://mormorlottas.blogg.se/

Jätte sött. Men är du inte rädd att han har av det och får dem i munnen?
Fin liten grabb 💙

Svar: Nej, den är gjord av slittåligt polyestersnöre som är vikt dubbelt och alla knutae är brända. Sen är det ingen leksak så man bör ju inte lämna barnet ensam med den. Han är inte ngg intresseraf av o pilla med den heller så risken är väldigt låg :)
Angelica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0