Saknad

Pratade häromdagenom att jag skulle ha hand om en kompis häst medans hon är på semester i Thailand.
Idag var då andra gången jag red henne och första riktiga passet.
Det var så roligt! Att hon dessutom är en sån häst som passar mig så bra med hur hon är i psyket och sättet hon kräver mig att rida är ju perfekt. Jag hade tydligen saknat ridningen mer än vad jag trodde. Den senaste gången jag red var i december 2015 då jag lämnade tillbaka min dåvarande foderhäst Lotara. Ett polskt varmblod. P

Fina lilla häst!

Förutom att jag red på dagen så har jag hunnit med att gå på loppis med Sannaoch vi har även babysimmat. Oliver blir så sprallig när han är i vattnet! Det är så roligt att se honom så glad. Det gör det verkligen värt varenda krona som vi har betalat för att få bada.
Idag var också första gången han inte fick en kalsup när han dök.

Anita
2016-10-31 @ 11:16:31
URL: http://siliiins.blogg.se/

Vacker :D

Svar: Tack :)
Angelica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0