Inget är som väntans tider

godmorgon.
 
Vi har precis avslutat vår frukost och har nu förflyttat oss till soffan.
Oliver sitter i sin lära gå stol och pysslar medans han tittar på barnprogram.
 
Själv sitter jag och väntar på att ett paket ska levereras hem till mig någon gång mellan 8-17.. hmmp..
Väntar också på besked från hyresvärden om vi ska få hyra radhuset. Vi hoppas verkligen det.
 
Vad hittar ni på idag?
 
 
 
Sandra
2016-09-30 @ 11:01:50
URL: http://tantsandras.blogg.se

Jag håller tummarna att ni får hyra radhuset!

Svar: Tack snälla! Behöver så många tummar som möjligt till det 💕
Angelica

Pauline Hurtig
2016-09-30 @ 13:04:26
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

vad spännande med paket! vi myser bara hemma idag :)

Svar: Ja, tror det va kläder till lillfisen men minns inte då det var så längesen jag beställde :)

Åh va skönt, sånt behövs ju verkligen lite då o då. Vårt mys börjar på riktigt imorgon då sambon jobbar sista natten inatt :) du får ha en kanonbra helg 💕
Angelica

Anonym
2016-09-30 @ 13:20:51

Vad spännade hoppas att ni får radhuset :)

Svar: Ja, jag hoppas jag med 😍
Angelica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0