Kalle anka på julafton

Jag tror aldrig att ni kan gissa vad jag gör..
 
Varje år på julafton ser jag alltid på Kalle Anka på TV'n det är en mysig tradition jag har med min familj.
Det tråkiga är att vi på senare år har varit väldigt missnöjda med hur klippen har klippts. De blir kortare
och kortare för varje år och de tar bort inslag för de kan anses stötande.. Som den lilla svarta dockan som säger "mamma".. Så istället för att bli missnöjda återigen så har jag börjat klippa ihop en film i moviemaker på min familjs favoritklipp som vi absolut vill se i jul i år.
 
Perfekt, då kommer vi alla vara nöjda efter Kalle Anka.
 
Hur gör ni? Tittar ni på Kalle Anka på julen eller har ni ngn annan mysig tradition?
 
 
 
Anonym
2016-09-30 @ 22:50:13
URL: http://gadh.blogg.se

Kalle är ju ett måste! 😁☃

Svar: ja absolut det tkr jag med. Tror att det blir ännu bättre när man får bestämma själv vilka klipp man vill se och framför allt inte att de klippt bort en massa saker (:
Angelica

kajsasfamiljeliv.blogg.se
2016-10-01 @ 09:17:44
URL: http://kajsasfamiljeliv.blogg.se/

mem vad smart! tycker det är så otroligt löjligt att de klippt bort en massa! kalle måste man absolut se här :)

Svar: Jo det tkr jag med så iden slog mig att göra det bättre själv istället så om jag börjar nu så har jag nog glömt bort hur alla filmklipp är till jul så blir det som en helt ny film och så får vi endå se kalle anka på jul. det är ett måste i min familj (:
Angelica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0