Panikskrik och nappfrågor

Godmorgon,
Det händer sällan att jag är ur sängen före 9 men idag är jag det. Dels la jag mig tidigt igår då D. jobbar natt så finns det ingen anledning till att sitta uppe själv. Oliver somnade redan vid 19 och vaknade 40 min senare och panikskriker. Som att han fått ont eller drömt en mardröm. Han har aldrig gjort så innan och jag tog upp honom direkt och höll honom nära och efter några minuter lugnade han ner sig. Han gnuggade sig väldigt mycket om ena örat så det blev helt rött. Någon som vet vad det kan bero på eller har varit med om något liknande?
 
 
Idag ska jag och Oliver gå en runda på stan med Carro. Jag hoppas att hennes bebis ska titta under dagen men tror inte hon skulle uppskatta att vattnet går på offentlig plats eller gå dubbelvikt och flåsa av smärta därinne haha. Men jag hoppas den kommer snart så Oliver har yttligare en kompis och bebismysa med.
 
Det finns några saker som jag har planerat och handla i klädväg till mig själv men ni vet ju hur det brukar sluta.. Istället för att handla kläder till mig så kommer jag hem med flera klädpåsar till Oliver. haha. Att det ska va så svårt att låta bli! jag förstår inte..
 
Jag ska också handla nappar till Oliver. Fick något tips för någon vecka sen att man kunde köpa ett speciellt märke på nappen för de barn som inte vill ta nappen. Oliver suger hellre på tummen men jag skulle föredra om han använde napp.. Någon som har något tips eller erfarenhet om det? Han får inga kvälvningar eller något. Han spottar bara ut den när den kommer i munnen, han kanske inte fattar hur man gör? eller?
 
Föresten så är det så roligt att se att fler och fler tittar in varje dag. Inte bara att sidovisningarna skjuter i höjden utan även att det är så många "unika besökare" som tittar in här. Så roligt!
 
Önskar er alla en superbra tisdag ♥
 
Glad kille från grötfrukosten.
 
tess
2016-09-27 @ 11:02:09
URL: http://tesssjoberg.blogg.se

Hahaha hoppas verkligen att vattnet går lite senare isf! :D

KIKKI
2016-09-28 @ 08:31:16
URL: http://kikkiiii.blogg.se

Vilken sötnos du har!! :D

Svar: Tack :D
Angelica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0