Väntar fortfarande

Så frustrerande.. Ni kanske minns att jag sa att jag skulle sitta hemma och bara vänta idag på att DHL ska komma och lämna ett paket till mig någon gång mellan 8-17. Klockan är nästan halv 4 nu och det har fortfarande inte kommit någon.. Hade ju hoppats att de skulle kommit under förmiddagen eller runt lunch. Så när jag skrivit på pappret på paketet ska vi åka till mamma och äta middag.

Jag är extremt uttråkad då Oliver ligger och sover brevid mig. Han är inget vidare roligt sällskap just nu. Haha.

Hoppas ni har haft en bättre dag än jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0