Den gamla lägenheten

Något som vi verkligen skjutit upp är att städa vår gamla lägenhet.. vi har till slutet av december på oss att städa och ta ut det sista vi har lämnat kvar. Det har varit mycket roligare att göra ordning i huset än att ta sig tid att städa från golv till tak där vi inte bor längre.. 


D. Har en ledig dag den här veckan och de spenderar vi i lägenheten. Känns lagom roligt när jag vill passa på att göra något tillsammans alla tre. Känns som att vi inte fått någon tid över till det alls de senaste två månaderna.. men jag ska sluta gnälla och leta rätt på en skurborste och hjälpa D. Med köksskåpen. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0