Godmorgon!

Jajjamän! Ni läste rätt, vi är faktiskt redan uppe! Det händer sällan att vi har kommit upp ur sängen innan 9, men idag var både jag och Oliver pigga nog att kliva upp redan vid 8. Vi har en del ärenden att springa idag, därav en "tidig" morgon. Nej, jag vet den är inte tidig egentligen, men för oss är den det.
 
Oliver ligger just nu i soffan och tränar på att krypa medans jag kikar på datorn samtidigt som jag äter min frukost bredvid honom. Måste säga att vi varit väldigt dåliga på att krypträna de senaste veckorna. Det blir bara inte av längre, han är mer intresserad av att stå och hålla sig i soffan eller gå medans han håller mig i fingrarna. Dessutom blir han så fruktansvärt arg när han misslyckas med sina krypförsök. Det är sådär lagom rogivande att lyssna på hans utbrott på mornarna. Han som annars har ett så fantastiskt bra morgonhumör kan bli väldigt arg för såna småsaker.
 
Nu ska jag bara klä på Oliver ytterkläder sen ska han få åka med mig i bärselen så ska vi knata ner till den gamla lägenheten där bilen står i garaget. Fick surt åka och lämna bilen där igår då jag inte fick ut vagnen ur bagageluckan då den plastsaken som sitter för låset hade frusit fast. Mitt centrallås måste man låsa upp med nyckel då centrallåset inte funkar bak. Så typiskt. Så nu hoppas jag bilen är lagom varm och skön när den har fått stått i garaget sen igår eftermiddag.
 
Olivers krypförsök tidigare imorse.
 
 
Alice Lindström
2016-12-16 @ 11:10:12
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/

Men så söt!

Svar: Tack :D
Angelica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0