Otur eller karma?

Insåg nu att jag helt missat att uppdatera sen igår morse förutom en bild senare idag. 


Hade en riktigt mysig eftermiddag i stallet med Filippa. Vi tog en sväng ut på fälten och bara pratade. Jättemysigt. Det var rätt skönt att koppla bort mamman i mig ett tag. 


Idag har jag varit på ikea med mamma, Johan och Oliver. Jag handlade inte så mycket men det som var mest nödvändigt. Då vi haft dubbla hyror som landat på totalt 16 000 så kändes det inte som att jag behövde handla allt jag ville ha istället för det jag behövde ha. 

Denna kväll blev riktigt dålig! Mitt vitrinskåp gav upp och nedersta hyllan brakade ihop.. flera shotglas gick sönder samt ett av de dyraste glasen jag äger som jag fick av en vän för två år sen. Om jag har tur kanske han hittar kvittot och försäkringen på dom fortfarande gäller. Jag hoppas verkligen! 
Det förstörde mitt humör för kvällen totalt då jag egentligen skulle träffat Zandra och dansat. Nu fick hon också lite förhinder som tur var så vi har bokat om till nästa helg istället. 

Däremot är jag glad att inte alla glasflaskor som stod i skåpet gick sönder, det kunde ha gått värre än det gick. Men jag är endå ledsen över mitt glas.. det är såna fina glas att jag faktiskt aldrig druckit ur dom. Haha. Och vad gäller vitrinskåpet vill jag bara kasta ut det genom dörren..  

Fina zelda ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0