Världens äckligaste pepparkakor

Vi har haft en riktig mysmorgon! Oliver har sovit hela natten och vaknade inte förens vid 6 på morgonen och ville ha mat. Sen somnade han om igen och sov till straxt efter 9. Så skönt att få sova ut någorlunda själv.
 
Vid 10 kom min lillebror och Zandra hit.
Vi har bakat pepparkakor. Jättemysigt. Det blev bara en plåt innan vi tröttnade dock..
Vi såg alla tre fram emot att få äta av dom när de var klara men de blev totalt misslyckade!
Jag har aldrig misslyckats med pepparkakor innan men någon gång ska ju vara den första.. De blev tunna, inte riktigt klara och smakade inte ens pepparkakor. De var på gränsen mellan degiga och hårda.
Men tror att de kan ha stått lite för högt i ugnen för de var endå inne i 10 minuter.
 
Allt åkte i sopkorgen.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0