Fortsätter att skjuta på packningen..

Ärligt talat så har vi inte packat än pryl ännu.. Kartongerna har kommit upp i lägenheten men längre än så har vi inte kommit.
D. var på kurs på jobbet under förmiddagen så jag och Oliver passade på att följa med in till stan och gå i affärer tills D.'s kurs var klar.
Finns så mycket heminredning jag vill köpa just nu och blev så inspirerad när jag gick in på MIO. De hade dekorerat så fint i vardagsrum och sovrumssektionerna. Fått mycket bra ideer till flytten nästa vecka. Känns bara lite jobbigt att jag måste låta bli att handla sakerna jag vill ha. Men det är ju bara en vecka kvar så då bör ju sakerna jag vill ha finnas kvar.
 
Nu är vi hemma och D. ska lägga Oliver så ska vi försöka få något nerpackat här hemma.
 
Glad kille på stan tidigare idag.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0