Ska snart bege oss..

Så skönt det var att få skriva av sig i mitt tidigare inlägg. Men kan fortfarande inte hjälpa att mitt humör just nu är så botten.. Så utmattad rent ut sagt. Blir så trött , arg och less bara av att tänka på det..
 
Men nu över till roligare saker..
D. vaknade nyss och sitter vid frukostbordet. När han är färdig ska vi ta en promenad och mata ankorna. Dels har vi en hel del gammalt bröd som vi inte bara vill kasta och Oliver tycker det är så roligt att titta på ankorna.
Vi ska också förbi ICA då jag har ett paket med kläder att hämta ut. Lyxade till det tidigare i veckan och beställde några tröjor till mig. Oliver fick självklart också något. Beställde en fleeceoverall som blir perfekt till vinterns promenader.
 
Hann även med att pyssla ihop några beställningar under förmiddagen.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0