En jätte mysig dag!

Hej på er ♥
 
Tänkte bara kika in här lite snabbt och uppdatera er om vilken mysig dag vi har haft i Bamses värld!
Om ni inte har varit där under julen så rekomenderar jag er att åka. Så mysigt. Sällskapet gjorde ju väldigt mycket också. Jag har filmat och fotat massor! Jag vet inte riktigt hur filmerna blev ännu då jag precis startade datorn men om de är något att ha så lovar jag att jag kommer lägga upp ett litet klipp här. Jag ska försöka så gott jag kan att få ihop en skapligt julig video.
 
Nu ska Oliver ha middag sen ska jag sätta mig och redigera för då borde D. ha kommit hem. Hoppas jag.
 
Bjuder på en repris av förra veckans photoshoot.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0