Julafton

Hej på er! Hoppas ni haft en jättebra jul! Det har vi!
D.'s familj kommer på julaftonsförmiddagen. Vi fikade och åt julmackor. Jättemysigt. Vi fick mycket fina saker, självklart.
Framåt 15-tiden kom min familj. Hälften av dom bor 28 mil ifrån oss, så det var väldigt roligt att de kom. Mormor och morfar sov över hos oss. Det känns som att det var väldigt längesen jag träffade de allihop. Vi ringer och smsar varandra under veckorna men det är ju inte riktigt samma sak som att ses. Sist jag träffade dom var när jag var och hälsade på i slutet av oktober.
 
Jag hade tänkt att filma under dagen och kvällen men det glömde jag helt bort! Det var full rulle hela dagen och kvällen. Oliver vägrade sova så han var vaken från 11-22..
Som ni såg för några dagar sen så var det julklappar i halva vardagsrummet och det tog närmare två timmar innan varenda klapp var öppnad.
Däremot har jag fotat en del, men de bilderna redigerar jag inte förens imorgon.
 
Vi fick mycket saker, Oliver fick nog mest. Vi är jättenöjda med allt från alla.
 
Min familj ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0