Leos lekland

Hej på er! 

Igår blev en lång dag! Jag och Oliver lämnade huset redan vid 10 på morgonen för att åka till Linköping. Där mötte vi upp hans kusiner med familj för att leka på Leos lekland. 
Oliver är ännu lite för liten för att tycka att det är kul men han har hoppat lite studsmatta, suttit i bollhavet (som var väldigt otäckt) och gått runt och tittat. 

Efter några timmar där så gick vi in på ikanohuset och åt väldigt god mat följt av en kort sväng på ikea. 

Det blev en väldigt lång dag och vi var inte hemma förens straxt efter 18. Oliver fick kvällsmat direkt och sedan la vi honom. Han var så trött! Jag försökte lägga honom flera gånger under dagen men han vägrade! Han sov max 20 minuter på hela dagen.. 

Så idag är vi bara hemma och tar det lugnt och försöke vända tillbaka på våra rutiner. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0