Löjligt kär och smygstart

Den här dagen har flugit förbi riktigt fort! Klockan är nästan 22 och det innebär att D. Slutar snart och ska bege sig hem till mig som sitter nerkrupen i soffan under en filt. När han jobbar eftermiddag så känns det som att han är borta längre än vanligt. Och jag beter mig som en 15åring och skickar sms till honom varje dag och säger att jag saknar honom. När han kommer hem på kvällarna brukar han dessutom få sitta med mig i soffan och krama om mig i minst 5 minuter innan han får gå och göra kvällsmat. Efter nästan 4 år tillsammans är jag fortfarande sådär löjligt kär i honom..
Ännu mer sen Oliver kom.

Oliver ligger och sover nu och imorgon ska vi ligga kvar länge i sängen tillsammans. Det hann vi ju inte imorse eftersom vi hade en tid att passa.
Imorgon kväll går flyttlasset till vårt nya hem. Ska bli så skönt att ha flytten gjord. Vill bara ha det klart. Helst igår eller förra månaden.. jag tjuvstartade lite ikväll. Mamma och jag åkte till huset och tog med oss alla kartonger med kökssaker i. Skönt att ha det uppackat så vi slipper leta och rota i kartongerna när det är dags att äta imorgon kväll. Det är ju köket som det är mest bråttom med att få uppackat.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0