Träffa Bamse och tomten

Godmorgon!
Idag har vi väldigt mycket planerat, ska bli superkul! D. jobbar så han missar allt det roliga. Jag, min lillasyster och Oliver tillsammans med D.'s syster och barn ska åka till Kolmården på sagojulen. Vi ska träffa bamse, tomten och gå runt och mysa bland alla julstånd. Detta har jag sett fram emot hela veckan!
Eftersom D. väldigt gärna velat följa med så har jag lovat att filma och fota allt till honom. Eventuellt kanske jag vågar mig på att göra en V-logg till er.
 
Vi ska ta och göra oss iordning nu så jag hinner inte skriva mycket mer innan Zandra kommer och då ska vi skriva önskelistor som vi ska lämna till tomten. Oliver får självklart lite hjälp med sin lista.
 
Ha det bra ♥
 
Bilden är lånad från Kolmårdens hemsida.
Eva`s blogg
2016-12-17 @ 11:01:27
URL: http://evasblogg.blogg.se/

Hoppas ni får en toppen dag :)

Svar: Tack, det tror och hoppas jag att vi får! :D Hoppas du har en riktigt bra lördag du med! (:
Angelica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0