Välkommen!

Efter mycket velande och funderande på om det kändes rätt eller inte så har vi äntligen bestämt oss för ett namn till lillkillen. 

När han låg i magen kallade vi honom för Ludwig och det va vi väldigt hemliga med ifall han inte skulle se ut som en Ludwig när vi väl skulle få träffa honom.. och tur va väl det för varken jag eller D. Tyckte att det namnet passade längre..

Det andra namnet vi hade som förslag och som kändes rätt redan från början va "Oliver". 
Och nu efter att ha "känt efter" de här två veckorna som han vart med oss så tycker vi att det är det namnet som passar honom bäst. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0