Fix i huset och jobb

Hej på er! 

Fruktansvärt dålig uppdatering idag, faktsikt. D. Är föräldraledig hela veckan, det är väldigt skönt för oss båda två. Idag har vi fixat väldigt mycket här hemma! Allt har hittat sin plats! Jag har kört tvättmaskinen hela dagen och både matsalen och vardagsrummet har fått tavlor på väggarna. Vi ska fortsätta imorgon. Det jobbiga är att vi inte kan stöka och böka för mycket här hemma när fisen sover.. men vi har planerat vart resterande tavlor ska sitta och märkt ut deras plats så förhoppningsvis så kommer de upp redan imorgon! 

På kvällen åkte vi hem till Sanna och Danne. Fikade till julmusik och bara myste. Det var så skönt att komma ifrån alla måsten hemma. Man slappnar ju av på ett helt annat sätt, iallafall jag. 

Men nu är klockan redan 22 så jag ska försöka sova.. jag är egentligen inte ett dugg trött men jag börjar jobba klockan 6 imorgon bitti.. det ser jag verkligen inte fram emot men pengarna behövs! Jag har bokat jobb varje dag den här veckan. Fördelen är att imorgon och ons så börjar jag så tidigt och det innebär ju att jag slutar tidigt också. Men det största pluset måste nog vara att jag bor bara 20 m ifrån arbetsplatsen.

 Jag har bestämt uteritt med Lovisa imorgon så jag ska bara hem lite snabbt för att äta och byta om sen åker jag direkt! 


Ellen - tävlingsryttare
2016-12-20 @ 14:01:04
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Åh vilken fin bild!

Svar: Tack💕
Angelica

Mjolkfriabakverk
2016-12-21 @ 14:24:01

Så söt!

Svar: Tack 😍
Angelica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0