I stormen

Hej på er! 

Jag hade jättemysig förmiddag med mamma och Oliver. Vi åkte till stallet. Jag red medans mamma gick brevid med Oliver sovandes i barnvagnen. 
Dock blåste det storm och var väldigt kallt och vägen vi red/gick var en väg mellan fälten så det va inget som skyddade oss mot blåsten. Det blev endå en promenad på närmare en timme. Jag vet ingen häst som är så cool som Zelda. Oftast så blir hästar nervösa/hispiga när det blåser ute, men inte hon. Hon brydde sig inte alls och var precis lika lugn och trygg som alltid. Jag både travade och galopperade och hon tittade inte på något eller hoppade till för något. Det var också första gången jag red ut på henne utan hästsällskap och hon testade mig inte ens. Annars hade ju hon sin chans att larva sig nu när det blåste, men inget. 
Fina lilla häst ❤

Pappa kom hit på kvällen och hade Oliver i någon timme medans jag och D. Åkte till lägenheten för att rensa ut det sista och torka golvet. Nu äntligen är allt klart och imorgon ska D. Lämna tillbaka lägenhetsnycklarna. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0