En morgon i ensamhet

Godmorgon!
Jag har fått så mycket gjort under förmiddagen! Oliver sover fortfarande men jag har legat vaken sen klockan 6.. mindre kul. Vid halv 8 orkade jag inte ligga kvar längre så jag gick upp och åt frukost och tog en dusch. Var verkligen så skönt att få starta morgonen i sin egna takt och ensam. Fick lite tid över så jag har rensat i vår blivande matsal och packat upp alla kartongerna som står där inne. Nu är det bara de tråkiga kartongerna kvar.. kläder, skor och jackor..

Jag hoppas Oliver vaknar snart för klockan 10 ska vi vara i stallet och träffa Filippa som ska hjälpa oss arrangera årets julkort. Det är några minus ute så vi får vara snabba och effektiva så inte lillfisen fryser för mycket. Om det blir som jag tänkt mig kommer det att bli så fint!

Blev på lite bättre humör igår när D. Sa att vår ena julkartong hade klarat sig helt från musangrepp. Lådan med sakerna till julgranen. Jag blev så glad! Inte för att jag bryr mig jätte mycket om julgranskulorna men min absoluta favorit juldekoration hade klarat sig!
Min halmhäst!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0