Ett nytt försök

Måste börja detta inlägg med att säga att december månad är den absolut roligaste månaden att kika på alla bloggar som finns på bloggspaning.se. Alla lägger upp så fina julbilder på sina barn/djur. Det är så roligt att bläddra bland alla olika slags bloggar och inspireras av andras bilder.
 
Oliver borde vakna närsomhelst och då ska vi ta en promenad och posta alla julkort till släkt och vänner. Jag tänkte också stanna till vid affären för att handla lite pynt så vi kan dekorera vårt årliga pepparkakshus. Ska bli ännu roligare att göra det i år när Oliver är med. Visst han är bara 6 månader så han kan inte göra så mycket men han är iallafall med. Jag tänkte göra ett nytt försök att baka pepparkakor med eftersom vi misslyckades helt förra veckan. Lite bättre fokus från min sida kanske gör susen. Pepparkakor är ett måste på julen! 
 
Bilder från förra veckans pepparkaksbak.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0