Färdiga för idag

Åh vad jag vill att datorn ska funka! Jag avskyr verkligen att uppdatera via mobilen.. 


Vi har precis kommit hem från lägenheten. Jag oh D. Har städat i närmare 4h.. bara badrummet tog över en timme då vi båda två var tvungna att sitta på knä och skrubba mellan varje kakelplatta. Det har kommit in så mycket damm och en hel del kalk mellan alla plattor, det va riktigt svårt att få bort men nu ser det jättefint ut! 

Vi har en del småsaker kvar att fixa som vi har planerat att vi ska bli klara med innan jul. Ska bli så skönt att lämna in nycklarna och säga hejdå till det oseriösa hyresföretaget. 

Oliver sov större delen av tiden som vi var där så vi kunde städa i lugn och ro. När han var vaken roade han sig med att plocka ut allt som låg i skötväskan, även fast jag hade tagit med mig ett tiotal leksaker till honom. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0