Snart dags att flytta

Godmorgon!
Vi är i full gång med att packa ner det sista i lägenheten. Det var visst mer saker än vad jag trodde men vi lär bli klara tills lastbilen och alla som ska hjälpa till att bära kommer. Längtar så mycket till imorgon när allt är klart! Det är så tråkigt att packa och bära på grejer! Tur att vi är många så det går fort.

Förövrigt så går vi fortfarande på halvfart då vi alla tre fortfarande är väldigt förkylda. Oliver är värst..
han kommer inte vara med under flytten ikväll. Morfar (min pappa) har ryggproblem så han kan inte bära några kartonger så då passar det perfekt att han kommer och hämtar Oliver innan vi börjar bära saker. Skönt för Oliver att slippa vara med när alla springer fram och tillbaka.

Just nu ligger han och tränar på att krypa men det är snart dags för honom att sova förmiddag och jag ska återgå till packningen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0