Ta det lugnt och mys - dag

Oliver blev 7 månader igår, Glömde säga det i farten.. Jag brukar ju vanligtvis bjuda er på en månadsbild såhär dags men den får vänta tills tisdag när vi fått in en gran. Tanken är att ta bilden vid granen när fisen är omringad av en massa paket, glitter och julgranskulor.
 
D. slutar snart jobbet och då hoppas jag att vi ska slutföra vårt pepparkakshus som är färdigdekorerat. Vi behöver bara sätta ihop det. Bara det är pilligt.. Försökte själv igår och då välte ena sidan och min kortsida på huset gick i tre delar.. Så nu har det fått lega på tork under natten då jag "limmade" igen det med massvis kristyr.
Förhoppningsvis kan jag visa er imorgon hur vårt årliga pepparkakshus ser ut i år.
 
Förövrigt har vi tagit det riktigt lugnt idag. Vi har varit slitna båda två efter alla intryck igår. Vi har bara tagit en promenad och suttit hemma på golvet och myst massor.
Min pappa har också varit förbi en sväng för att umgås med Oliver.
 
Igår postade vi våra önskelistor till tomten från både mig, Zandra och Oliver. Nu håller vi tummarna att vi får allt vi har önskat oss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0