Imorgon bär det av

Godmorgon!
Vi ligger fortfarande i sängen och drar oss. Oliver är på riktigt bra humör och febern verkar vara borta. Svårt att avgöra då han stundvis kan vara jätte pigg och glad precis som vanligt sen helt plötsligt bara bryter ihop och blir jätte varm om panna, fötter och händer medans resten av kroppen är i vanlig temp.
 
För vår del blir det yttligare en ta-det-lugnt-dag så Oliver hinner friskna till ordentligt.
Det blir nog en promenad framåt eftermiddagen annars tar vi dagen som den kommer.
Jag ska också hinna med att skriva en inköpslista. Imorgon åker jag och mamma till Småland för att bo hos min morbror en natt och sedan på tisdag morgon åker vi till Ullared. Från honom tar det bara 1,5 timme dit och jag har mycket saker att handla till Oliver både kläder och inredning till hans blivande rum som för närvarande är ett gästrum. Dekorationer till hans dop ska också inhandlas. Det är ju bara en månad kvar dit och det känns som att jag har massa kvar att göra!
 
Ni får ha en kanondag!♥
 
Mitt lilla hjärta, det absolut bästa jag har, som jag älskar dig ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0