Tidigt helgmys

Måste erkänna att det blivit dåligt med uppdateringar från min sida den senaste veckan men när det är så fint väder vill man helst inte pilla med telefonen. Vissa dagar är jag så fruktansvärt trött och sover länge på förmiddagen och tidigt på kvällen men det är ju sånt man får räkna med när man har en liten kille att ta hand om. Blir ju ännu mer trött om dagarna när D. Jobbar då jag gör allt med lillfisen helt själv och att laga en ordentlig måltid till sig själv är nästan uteslutet. Så tacksam att D. Gör matlådor varje dag till mig när han jobbar. Det går verkligen åt.

Nu ligger lillfisen i sin säng och sover så jag och D. Ska passa på att mysa framför en film med lite chips och läsk.
Han jobbar 12h hela helgen så vi tar vårt helgmys redan idag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0