Babysim 21/11

När jag skulle beställa bilder igår så bläddrade jag igenom alla mina mappar på datorn och hittade blandannat denna bild som jag inte har visat er. De är från babysimmet för några veckor sedan.
Hittade många fler ovisade bilder men de får ni se vid ett annat tillfälle.
 
Jag har även fått mailadressen till fotografen som fotade Oliver under vattnet förra torsdagen så direkt när jag kommer hem så ska jag maila henne. Ska bli så roligt att få se bilderna! Är jätte spänd!
 
Nu ska vi in och byta om till badkläder.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0