Bara fotografering idag

Nu är vi hemma efter babysimmet och allt har gått bra. Ska bli spännande att se resultatet! Hon sa att det skulle ta någon vecka innan hon kunde skicka bilderna, så får man bestämma då om man vill köpa eller inte.

När jag endå var i stan så passade jag på att köpa lite rekvisita till Olivers 6-månadersbild som jag ska fota idag eller imorgon. Tänk att han blir ett halvår idag! Förstår omöjligt vart tiden har tagit vägen?! Samtidigt som det känns som att vi aldrig har varit utan honom så känns det som att vi nyss var på BB.

Snart kommer Sanna och barnen så ska vi fota alla tre kusinerna ihop.

wilgotmamma.blogg.se
2016-11-17 @ 21:39:10
URL: http://wilgotmamma.blogg.se/

Vilken härligt bild

Svar: Tack :)
Angelica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0